Tanulj tőlem thai masszázst!

Miért jó a thai masszázst megtanulni? Mert ha végzed, akkor úgy adsz, hogy te is kapsz. Mert a legkisebb energiabefektetéssel a legnagyobb jó hatást éred el, amikor gyakorlod - mindkettőtök számára: a kezelt ember és önmagad számára is. És még számtalan okból, amit felfedezhetsz magad is, ha eljössz a tanfolyamokra.
Hogy miért tőlem tanuld?
Mert habitusomat tekintve tanító vagyok elsősorban és ehhez a megfelelő képesítésekkel is rendelkezem. Óvónő, tanítónő és magyar valamint olasz szakos tanár vagyok a diplomáim szerint, így viccesen azt szoktam mondani, hogy 3 és 99 éves életkor között bárkit taníthatok. Amit ezen belül valóban szívvel-lélekkel tudok tenni, az a felnőttek oktatása, képzése. Számomra izgalmas és örömteli olyan emberekkel foglalkozni, akik tudnak és akarnak döntéseket hozni, akik tudnak és akarnak felelősséget vállalni, és akik megoldáscentrikusak, vagyis előre néznek. Az ilyen értelemben felnőtt emberekkel folytatott közös munka inspiráló és meg tudja adni azt az elégtételt, hogy értelme van annak, amit teszek.
Még miért gyere hozzám tanulni? Mert rengeteg időt, energiát, figyelmet, fektettem bele abba, hogy amit tanítok, az jártasság, készség szinten működjön nálam, így hiteles lehessek, tapasztalatot is átadhassak, nem pusztán információkat.
De csak akkor gyere hozzám tanulni, ha érzed ott belül, hogy én vagyok az. Az, akitől megkaphatod ezt a nemes átadást úgy, hogy te is a lehető legnyitottabban fogadhasd. Ha azt érzed, én vagyok a te embered.
Szeretettel várlak tehát a tavaszi kényeztetés és önfejlesztés jegyében: a thai talpmasszázs és tradicionális thai jóga masszázs intenzív képzéseken Szegeden. smile hangulatjel
Gyere, ha neked szól, add tovább a hírt, ha másnak. Köszönöm.
Bővebb tájékozódáshoz katt ide: http://tudathang.hu/aktualis/



Márton Ibolya - www.tudathang.hu - tudathang@gmail.com